בלוג דיי שמח- סיכום שנה ובלוגים שעושים לי טוב על הנשמה
top of page

בלוג דיי שמח- סיכום שנה ובלוגים שעושים לי טוב על הנשמה

לא רק סוף החופש הגדול מגיע בסוף אוגוסט. בעולם נוהגים לחגוג את ה- BLOG DAY בתאריך 31.8 כי כתיבת המספרים דומה למילה Blog = 3108

בד"כ אני לא מציינת ימים כאלה כי מעולם לא הייתי טובה בסיכומים, כן בחפירות וחשבונות נפש, אך לא של כסיום משהו ובטח לא של דליית העיקר (קשב וריכוז כבר אמרנו?)😃

הפעם בער בי.

תגובה שקיבלתי לפוסט על היפראמזיס עזרה לי לומר (לכתוב) בקול רם, בלי בושה, למה הבלוג שלי נפתח.


בלוג מקצועי (באמת צריך?)

בהתחלה פתחתי כי צריך. כמעט לכל בעל עסק היום יש בלוג מכמה סיבות:

1. להתחבר לקהל הלקוחות

2. גוגל אוהב תוכן מתעדכן

3. להציג את העשייה וה"אני מאמין"

ואני, שלא אוהבת לכתוב כי קשה לי, התחלתי. תוך המון נשיכת שיניים, חיפוש רעיונות והשראה, חיפוש הקול שלי כתבתי וכתבתי, כי צריך. עד שהגיעה הארה.


בלוג אישי

המשכתי כי מצאתי בו מקום להתבונן על תהליכים שאני עוברת עם מטופלים דרך סיפורי מקרה. מעיין עיבוד לתהליך מנקודת מבט רטרואקטיבית. למשל, הסיפור של נעמי, אחד הפוסטים האהובים לאותה שנה,

הבלוג-יאצו, בלוג שהוא שיאצו

השנה בעקבות הקורונה, שכללתי ודייקתי את עצמי עוד יותר.

הבנתי שהפוסטים שלי נותנים ערך למי שקורא אותם, בין עם הזדהות או הבנה של משהו שיקדם אותם לבריאות שלמה.

עוד הבנתי שהבלוג שלי נולד בעיקר מתוך הרצון לשים את השיאצו בקדמת הבמה, לפתוח צוהר לטיפול שהוא עולם ומלואו ולחיבור היפה בין הגוף לנפש.

אפילו קיבלתי מקום של כבוד בחממה, קהילת הבלוגים של יונית צוק.

בבלוג-יאצו תמצאו את הלב שלי דרך מחשבות, סיפורי מקרה, רגעים קטנים מרחיבי לב ושאלות שאתם אוהבים לשאול.

ומה הלאה?

אמשיך לקדם את השיאצו, לספר על הטיפול המופלא דרך סיפורי מקרה או תיאוריות. לענות על שאלות שאנשים שואלים ובכך לתת ערך לאנשים נוספים, לראיין אנשים מעניינים ולתת לך חווית קריאה עם ערך. אגב אם יש לך נושא שהיית רוצה לקרוא עליו, יותר מאשמח לשמוע.


ומהצד של הקוראת, כי גם אני בן אדם :) אני לא קוראת הרבה. קשה לי אבל יש מעט אנשים שאני ממש ממש אוהבת לקרוא. מצרפת לך את המלצות לבלוגים שעושים לי טוב בנשמה.


בשביל הראש

בזמן הסגר של הקורונה פגשתי 2 נשים יקרות בקבוצת בלוגרים. שתיהן מכורות לגוף האדם כמוני ואני נהנית לקרוא אותן ולומדת מהן המון.

1. רפלקסולוגיה-נעים להכיר של אסנת ורטהיים- לאסנת יש פוסטים קלילים ומלאי ידע והכי כיף שיש לה סרטונים נפלאים ומלא מלא טיפים.

2. יעל זעירי - פיזיותרפיה, רצפת אגן ויוגה- וואו כמה שאני אוהבת לקרוא את יעל. יש לה ידע מטורף וסיכומי מאמרים מעניינים.


בשביל הבטן

מטבח מקומי של לימור לניאדו תירוש- אני עוקבת אחרי לימור כבר שנים. התחלתי מהתמכרות לפינה של אצל טל ואביעד ברדיו. יש לה מתכונים שמיד עושים אותי רעבה.


בשביל הלב

כתיבה אפקטיבית של צפריר בשן- לבלוג של צפריר הגעתי בעקבות המלצה כשחיפשתי השראה וסגנונות כתיבה (ראה ערך הנ"ל בלוג עסקי כי צריך?) ונשארתי כי הוא פשוט מצחיק אותי בטירוף. הוא שנון ברמות ואני פשוט נהנית לקרוא ולדעת מה לא לעשות בשיווק. הוא כותב בדיוק על הדברים שמעצבנים אותי כלקוחה.


ולסיום סיומת

שמחה לשתף אותך בחמשת הפוסטים האהובים לשנת תש"פ 2020 ומזמינה אותך להירשם לתפוצה וככה לא יתפספס אף פוסט חדש.



שלך, מיכל

בלוג מקצועי , בלוג אישי
יום הבלוג









bottom of page