• מיכל ברש

פעילות גופנית מומלצת לשיקום הגוף

לא פעם אני נשאלת איזה ספורט מומלץ לתחזוקת הגוף

"שמעתי שפילאטיס מחזק, אמרו לי שכדאי יוגה, אולי אני ארוץ, או אלך...

אני בכלל לא אוהב ספורט ושמעתי שאני חייב."

הרבה מטופלים שזקוקים לתחזוקת הגוף בעקבות בעיות רפואיות כאלה ואחרות נאלמים דום אל מול השאלה הזאת.


ההיצע בשוק רחב ולעתים מבלבל, הם נתקלים בלחצים מגורמים שונים שממליצים שחייבים לתרגל, שחייבים לחזק ולשקם את הגוף.

כמו בטיפול שהוא מותאם אישית, אני ממליצה- תעשו מה שעושה לכם טוב! רק פעילות שתאהבו באמת, תגרום לכם להתמיד.

לפעמים זה יוגה ולפעמים ריצה, לפעמים זה אפילו ריקוד כזה או אחר, העיקר מה שעושה טוב.

בטיפולים שלנו אנחנו לומדים את המסוגלות, את האהבות הישנות חדשות, מבקשת שיכלו ויחקרו, יירשמו לשיעורי ניסיון על מנת להבין מה יעשה הכי טוב לגוף, ואם אנחנו לא מוצאים מה אני מבקשת שיפשפשו בילדות שלהם וייזכרו מה אהבו לעשות פעם.

זאת הפעילות הגופנית שלי😊 ג'יו ג'יטסו


שלך, מיכל

פעילות גופנית מיכל ברש זן שיאצו