• מיכל ברש

פעילות גופנית מומלצת לשיקום הגוף

לא פעם אני נשאלת איזה ספורט מומלץ לתחזוקת הגוף

"שמעתי שפילאטיס מחזק, אמרו לי שכדאי יוגה, אולי אני ארוץ, או אלך...

אני בכלל לא אוהב ספורט ושמעתי שאני חייב."

הרבה מטופלים שזקוקים לתחזוקת הגוף בעקבות בעיות רפואיות כאלה ואחרות נאלמים דום אל מול השאלה הזאת.


ההיצע בשוק רחב ולעתים מבלבל, הם נתקלים בלחצים מגורמים שונים שממליצים שחייבים לתרגל, שחייבים לחזק ולשקם את הגוף.

כמו בטיפול שהוא מותאם אישית, אני ממליצה- תעשו מה שעושה לכם טוב! רק פעילות שתאהבו באמת, תגרום לכם להתמיד.

לפעמים זה יוגה ולפעמים ריצה, לפעמים זה אפילו ריקוד כזה או אחר, העיקר מה שעושה טוב.

בטיפולים שלנו אנחנו לומדים את המסוגלות, את האהבות הישנות חדשות, מבקשת שיכלו ויחקרו, יירשמו לשיעורי ניסיון על מנת להבין מה יעשה הכי טוב לגוף, ואם אנחנו לא מוצאים מה אני מבקשת שיפשפשו בילדות שלהם וייזכרו מה אהבו לעשות פעם.

זאת הפעילות הגופנית שלי😊 ג'יו ג'יטסו


שלך, מיכל


אני זמינה גם כאן

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon

התכנים והמידע המוצגים באתר זה מספקים מידע בלבד. אין לראות בהם אבחנה ו/או המלצה רפואית והם אינם מהווים בשום מקרה תחליף לייעוץ עם גורם רפואי מוסמך. השימוש באתר או בתכניו הוא על אחריותו הבלעדית והמלאה של המשתמש.

  מיכל ברש - זן שיאצו לוגו