סוף הקיץ, מרגישים סחוטים? יש לזה סיבה ופתרון
top of page

סוף הקיץ, מרגישים סחוטים? יש לזה סיבה ופתרון

שיא הקיץ- זמן אדמה


אין ספק שחום הקיץ משפיע.

כבר פחות החום, יותר הלחות שפשוט גורמת לתחושת כבדות ועירפול המחשבה. היא דווקא טובה לנו, הלחות. אותה כבדות שאנחנו מרגישים עכשיו באוגוסט, בשיא הקיץ, זו שמורידה אותנו למטה, מכינה אותנו לבוא הסתיו היבש והמצמצם, על מנת שנצליח להתכנס ולשמור אנרגיה וחום פנימי בחורף. במילים פשוטות, בקיץ אנחנו בחוץ- השמש שוקעת מאוחר, אנחנו פעילים שעות ארוכות, מבלים בחוץ, אנרגטיים וקלילים. הלחות מורידה אותנו, מכבידה, עוזרת לנו בסופו של דבר "לחזור הביתה" לקראת החורף כשקר. האדם כמיקרוקוסמוס- כמו בטבע כך גם האורגניזם.



"בין שמיים לארץ נמצא האדם"

קיץ, חום, אש, זהו הלב שלנו- שם גם שוכנת הנשמה, האספקט התודעתי שלנו, הניצוץ של מי אנחנו באמת= שמיים

זמן המעבר, חום ולחות, זהו הטחול שלנו, המחסן לאנרגיה זמינה תמיד= אדמה (אדם) סתיו, יובש וצמצום, זהו המעי הגס שלנו- הוא יעזור לאש להיכנס חזרה לכליות שיאצרו בתוכם את אנרגיית החיים= הארץ

 

"אין דבר שהשמיים אינם מכסים אותו,

ואין דבר שהארץ אינה מכילה."

צ'ואנג צו

מתוך בין שמיים לארץ/ הארייט ביינפילד

 

האדמה שלנו

הקיבה והטחול, אחראיים על סיפוק הצרכים שלנו, על יציבות, ייצור אנרגיה, התמרה והנעה של חומרי הזנה, על פוריות, על תמיכה החזקת איברים במקומם.


כאשר האדמה מאוזנת, האדם יודע למה הוא זקוק ופועל כדי לספק את הצורך. הדוגמה הכי פשוטה היא הרגלי תזונה נכונים, פירוק המזון וזיקוקו לכדי יצירת דם בהמשך. היא זו שתספק תמיכה בכל תהליכי החיים ותאפשר שינוי מתוך ביטחון, תאפשר פריון פיזי ומנטלי, והיא תזין ותלחלח את הרקמות שלנו.

כאשר האדמה יוצאת מאיזון היכולת שלנו בסיפוק הצרכים נפגעת- אני כל הזמן רעב, או אין לי תיאבון. אני מזין את עצמי במזון שיעזור לגוף לבנות אנרגיה בהמשך או יכביד על מערכת העיכול והכל ייתקע עד כדי חולשה ועייפות, נפיחות אחר האוכל, בצקות או דלקות. אני אהיה עם ביטחון ויציב במידה או שנראה נדידה ממקום למקום, וגם את ההיפך- פחד משינויים ונוקשות עד כדי פגיעה בשרירים ומפרקים, לדוגמה שרירים נוקשים וברכיים נעולות.

כאשר המערכת חלשה גם החזקת האברים במקומם נפגעת ונראה צניחת איברים כמו- רחם, דליות, טחורים, שטפי דם.

אלו רק חלק מהסימפטומים שנראה כאשר המערכת יוצאת מאיזון.

בטיפול שיאצו נזהה את הצורך ונפעל להשגתו. ניצור סביבה מכילה, נתרגם את המידע לחוויות ורגשות, ונדאג למערכת יחסים פורייה ובטוחה שתאפשר תנועה בריאה של חומרים בגוף, של יצירת שינויים עד השגת המטרה.


אני מחכה לך בקליניקה שלי, לטיפול שיאצו מותאם אישית. כל מה שצריך זה ליצור איתי קשר בווטסאפ או בטלפון 050-8852052 ונקבע לך תור


שלך, מיכל



bottom of page