• מיכל ברש

איך לחזור לנשום נכון- תרגיל נשימה שעוזר להפיג מתח וכאב

הידעת ש...

נשימה איטית ועמוקה עוזרת להפיג כאב?

מעל 80% מהמקרים של כאב בקליניקה נפתר לאחר הדרכה לנשימה נכונה ושילוב עם תרגילי תנועה.

יותר מזה, נשימה מלאה וטבעית מפחיתה חרדות, מפחיתה לחץ דם גבוה, משפרת את איכות השינה, משחררת אנדורפינם ועוד ועוד יתרונות.


לסרעפת, הנחשבת לאיבר חשוב מאד עבור מערכת הנשימה, יש תפקיד משמעותי בתהליך.

ברגע שרמת התפקוד שלה טובה, היא "מעסה" את כל חלל הבטן והאיברים הפנימיים, היא משפרת את זרימת הצ'י, הדם ואת החילוף החומרים של תאי גוף.

אז איך עושים את זה?

שכבו על הגב, כאשר הרגליים בפיסוק קל וכפות הרגליים לא מתוחות.

ניתן להניח כרית מתחת לירכיים או הברכיים להוריד לחץ מהגב התחתון.

שימו 2 כפות ידיים על הבטן בכדי שתוכלו לחוש אותה מתמלאת ומתרוקנת.

קחו אוויר מהאף, הרגישו את הסרעפת מתכווצת ובית החזה מתמלא, סיפרו בלב כמה שניות לקח לכם.

הוציאו אוויר מהפה, הרגישו את הסרעפת רפויה ובית החזה מתרוקן, הכפילו את הספירה פי 2.

למשל: שאפתם וספרתם עד 3, נשפו וסיפרו עד 6.

עדיין כואב ולא עזר? אני מחכה לך בקליניקה שלי, לטיפול שיאצו מותאם אישית. כל מה שצריך זה ליצור איתי קשר בווטסאפ או בטלפון 050-8852052 ונקבע לך תור


שלך, מיכל




אני זמינה גם כאן

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon

התכנים והמידע המוצגים באתר זה מספקים מידע בלבד. אין לראות בהם אבחנה ו/או המלצה רפואית והם אינם מהווים בשום מקרה תחליף לייעוץ עם גורם רפואי מוסמך. השימוש באתר או בתכניו הוא על אחריותו הבלעדית והמלאה של המשתמש.

  מיכל ברש - זן שיאצו לוגו