• מיכל ברש

שחרור צוואר תפוס וחגורת כתפיים- ככה תעזרו לעצמכם ב-5 פעולות פשוטות עד הגעה לטיפול

צוואר תפוס, אחת התלונות השכיחות ביותר איתה אנשים מגיעים.

לפעמים בגלל תאונה, לפעמים שינה לא טובה ולפעמים יש סיבה יותר עמוקה.


צוואר תפוס- 5 פעולות לעזרה עצמית

1. חימום של המקום - מקלחת חמה/ כרית חימום או בקבוק מים חמים

2. מריחה של משחות - אני אוהבת על טראומיל או ארניקה

3. עיסוי מקומי (תוך כדי מריחה של המשחות)


4. נשימה נכונה עם כל תנועה- לא יודעים איך? תרגיל נשימה שעוזר להפיג כאב

5. והכי חשוב! תנועתיות של המקום - סיבובי כתפיים/ מתיחות. את רוב האנשים תנועה מפחידה והם נשארים קפואים. ההיפך הוא הנכון, גם תנועה מינורית תעשה את העבודה.

בסרטון הכנתי 3 תרגילים שאפשר לבצע כבר עכשיו.


מחכה לך בקליניקה שלי, לטיפול שיאצו מותאם אישית. כל מה שצריך זה ליצור איתי קשר בווטסאפ או בטלפון 050-8852052 ונקבע לך תור


שלך, מיכל





אני זמינה גם כאן

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon

התכנים והמידע המוצגים באתר זה מספקים מידע בלבד. אין לראות בהם אבחנה ו/או המלצה רפואית והם אינם מהווים בשום מקרה תחליף לייעוץ עם גורם רפואי מוסמך. השימוש באתר או בתכניו הוא על אחריותו הבלעדית והמלאה של המשתמש.

  מיכל ברש - זן שיאצו לוגו